Saturday, November 30, 2019

I'M BACK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Akhirnya dapat juga buka balik blog saya dah hampir setahun saya takde update apa pun. Nasiblah hati ni terdetik balik nak cuba buka balik blog ni disebabkan tak ingat password saya terpaksa reset balik saya punya gmail dapat juga balik blog ni. Kadang malas bila dah lupa password kena buat balik sebab bila nak buat balik kiranya dah buang masa, ini pun saya ada edit mana yang tak perlu dekat blog saya sebab sebelum ni edit macam style kebudakkan sikit .


Saya memang suka buat blog sejak dari zaman sekolah lagi sampai sekarang. Tak tau lah kenapa boleh timbul rasa nak buat blog ni. Ada yang buat blog ini untuk cari income buat duit lah, ada yang saje update kongsi bercerita, share tips, travel dan macam - macam. Jadi tujuan saya buat blog ni adalah untuk share atau bagi tips ke apa yang boleh saya dikongsikan dekat sini bukan untuk menceritakan keburukan atau aib saya disni. Sebab tak nak benda buruk terjadi pada saya.Saya sebenarnya suka kpop sebab tu ada lagu korea, kalau korang tak nak dengar boleh je paused kan bagi diam. Insha Allah saya akan cuba kongsikan pengalaman dan cerita pada anda semua. STAY TUNED


Finally siap jugak akhirnya hasil titik peluh seharian nak edit semua balik. Hope enjoyed it !